CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

May 14, 2009

KING & QUEEN story

01 -05-2009
Tarikh keramat dalam hidup aku.
Selamat tinggal katil 'single' ku.
Selamat tinggal 'CIK' & MISS.
Selamat tinggal all the single things.
On that date...i'm Mrs Jeffry.
Puan Suzilawati
Surat pertama aku dapat untuk gelaran tu dari UMNO Caw TM.
Jemputan ke kuliah agama...Tn Hj Mohd Zamri la nih.
Let's begin the story.
01 Mei 2009 = 06 Jamadilawal 1430
Sesi touch-up all the hantaran. Sib baik kakak ku ader.Dia la yang tolong. Thanks Along.
Bilik pun tak siap lagi nih.Dah masuk Asar.Jap lagi sesi **** ****.Sempat ker.
Along...please help me.Sib baik la aku hias masterbedroom tuh simple like what i want.Just ranting-ranting and butterfly.Ala-ala english style.
Dah siap mandi,make up time.Tapi ntah macam mane, baru nak mintak tolong kak ina (the sexiest mak andam) iron tudung...blurp...gelap gelita duniaku.
BLACKOUT
What?!?
Camner majlis ku nih.Jiran aku pon tepon la TNB.Tengok fius ok.Tak der yang jatuh.Kater diorang maybe overload.Yer la...segala-gala suis penuh.And maybe dah tak cukup nak support P.A system. Start 7.46mlm until 8.30mlm umah ku bergelapan. Aku lari la make up ke umah jiranku (thanks acik Leha).Turun jer dari umah dia, nampak TNB teams...aku pun ucap la terima kasih.
After that...umah ku bergemerlapan dengan seri wajahku.
Alhamdulillah
p/s:Tn Hj Abu Sukor bin Lawi telah menikahkan aku. Dengan sekali lafaz, aku sah bergelar isteri kepada Jeffry Shah Rizal bin Mohd Sah.

0 comments: